Tuesday, February 8, 2011

It was yesterday,babe!


setengah hari bersama si teman

haha..menarik la jugak..aku jumpa dengan my best friend kat mrsm dulu.lama la jugak x jumpa dia rasanye hampir setahun setengah kot.tapi itu x la lama sangat en.dia baik la jugak n hati cam perempuan kot(bagi aku la)sebab tu la aku agak selesa berkawan ngan die tapi hati je tau but luaran x cam perempuan pun.even sekolah kat sane just sebulan lebih tapi aku dapat la jugak kenal ramai orang n banyak gak kawan yang baik2 aku dapat kat sana.planning nak pergi ramai2 tapi kitorang je yang dapat datang dan hanya aku dan encek adam.kitorang x de wat pa pe pun just berjalan2 pusing satu mid n masuk the garden untuk amik gambar je n lagi satu encek adam bershopping sakan kat giordano tu..aku cume melihat , beli buku cerita dan beli sling bag.yang bestnya encek adam tu kene masuk sekali waktu ak tengah belek2 bag kat dalam kedai tu..nasib baik dia x malu2.thanks la ye.had a great time with u,encek adam..kitorang kawan je taw dan x lebih dari itu..meet encek adam!


2 comments: